piątek, 23 czerwca 2017

Published 13:21 by with 0 comment

III Targ Śniadaniowy



Serdecznie zapraszam Was na niedzielne 3 już śniadanie na trawie, które odbędzie się w Białymstoku w ramach Half-Way Festiwal. Tym razem będziemy jeść wegańsko.

A w związku z tym, że śniadanie ma być wegańskie postanowiłam przetestować kilka nowych przepisów. W trakcie przygotowań parę razy myślałam, że mój blender wyzionie ducha. Wyłączał się z przegrzania. Ale tam gdzie blender mnie zawodził wolnoobrotowa wyciskarka do soków świetnie się sprawdzała. Jeszcze mi się nie zdarzało aż tak mocno jej eksploatować. W każdym bądź razie jestem mega zadowolona z efektów.

I tak pomogła mi zrobić masło orzechowe. Teraz już wiem, że aby otrzymać idealne masło trzeba orzechy przepuścić przez nią nie, jak to do tej pory robiłam 4 razy, ale aż 6. Dopiero wtedy uzyskuje się idealną konsystencję masełka orzechowego. W każdym bądź razie to masło przebija smakiem i zdecydowanie ceną sklepowe.

Zastanawiacie się czym Was uraczę i w jakiej postaci podam Wam to masło orzechowe?

A więc, gdy zjawicie się w niedzielę będziecie mogli spróbować:
  • dwa rodzaje sezamków
  • chałwę słonecznikową
  • pasztet z kaszy jaglanej i zielonej soczewicy z ketchupem z rabarbaru
  • ciastka owsiane z żurawiną i sezamem
  • scones z jabłkami i czekoladą na mące z maku
  • czekoladowe brownie z masłem orzechowym
  • batony energetyczne
  • lemoniadę z rabarbaru
  • chlebek z trzema rodzajami past (zieloną z bobu, pomarańczową z marchewki i czerwonej soczewicy, białą z pieczonego kalafiora oraz brązowe masełko daktylowo-orzechowe)
  • i jak mi się uda to drożdżówkę ze śliwkami (nie zawsze mi wychodzi)

Po raz kolejny stwierdzam, że dobra organizacja to podstawa. Nabrałam o tym jeszcze bardziej przekonania po Wege Tygodniu, gdzie wydawało mi się, że zrobiłam niewiele. Przecież się nie narobiłam, nie padałam z nóg jak zwykle. Ale jak zaczęliśmy wystawiać rzeczy na stół okazało się, że jednak trochę tego jednak jest.


Tym razem postanowiłam zrobić podobnie. Rozplanowałam sobie prace na cały tydzień. 
      edit

0 komentarze:

Prześlij komentarz