środa, 18 stycznia 2017

Published 15:10 by with 0 comment

Na większości blogów jako pierwsze wpisy można przeczytać podsumowania roczne. Postanowiłam tym razem i ja takie stworzyć, choć u mnie będzie to raczej post zapowiadający zmiany i kierunek w którym chciałabym ze swoim blogiem ruszyć w 2017 roku. Post miał pojawić się wcześniej, ale... pewna mała istota o imieniu Alicja troszkę pokrzyżowała mi plany. Na szczęście okazała się dość spokojną osóbką


  • będzie można zamawiać moje dania oraz ciasta, bezglutenowe i nie tylko poprzez aplikację Querters
  • mam nadzieję, że w ciągu roku pojawi się kilka zillustrowanych przeze mnie przepisów (ostatnio dzięki planowaniu w Bullet Journal znowu wróciłam do rysunku),
  • planuję uruchomić newsletter, w którym będzie można otrzymać ode mnie różne bonusowe materiały, zniżki do aplikacji Querters czy powiadomienia o nadchodzących warsztatach
  • pojawi się więcej recenzji książek
  • raz w miesiącu chciałabym pokazać Wam również najciekawsze miejsca w sieci, oczywiście związane z jedzeniem 


Lista nie jest punktowana, gdyż kolejność jest w niej przypadkowa i kompletnie nie istotna. Pod koniec roku będę mogła zweryfikować tę listę - co mi się udało z niej zrealizować a co nie, na ile starczyło mi samozaparcia, a może po prostu dobrego planowania.
      edit

0 komentarze:

Prześlij komentarz